Virtuele kantoren
U bent op zoek naar een domicilieadres voor de plaatsing van de maatschappelijke zetel van uw bedrijf? Prijs : 230 €/maand (exclusief BTW)
- Gebruik van ons adres voor vestiging maatschappelijke zetel van uw bedrijf
- Meertalige telefoonpermanentie (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
- Postbehandeling (uw post wordt doorgestuurd naar het gewenste adres)
- Werkplek voor incidentele bezoeken
- Afsluitbare ladenblok
- Overeenkomst: minimumperiode 3 maanden nadien maandelijks opzegbaar
- Borgstelling: 5 maanden
Flexoffice kantoren
U zoekt een rustige werkplek voor enkele uren of dagen? U wenst klanten te ontvangen in een professionele omgeving? Flexoffice systeem : 260 €/maand (exclusief BTW)
- Gemeubeld kantoor ingericht met 1 werkplek of vergaderzaal : 4 halve dagen/week
- Wireless internetverbinding
- Postbehandeling
- Meertalige telefoonpermanentie (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
- Klantenonthaal
- 3 maanden borg
- Contracten na minimumduur van 3 maanden maandelijks opzegbaar.
Indien u fulltime gebruik wenst te maken van een flexplek (ingericht kantoor) bieden wij u deze aan voor de prijs van 360 €/maand (exclusief BTW)
Vaste kantoren
Benelux Businesscenter NV biedt u een compleet dienstenpakket aan bij het gebruik van een kantoor. U kunt bij ons terecht voor volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m². De prijs wordt bepaald naargelang de ruimte die u kiest . Wij maken u graag een offerte op maat. Inbegrepen in de prijs:
- Vestiging maatschappelijke zetel van uw bedrijf
- Volledig bemeubeld kantoor (wij bemeubelen deze zoals u wenst)
- Nutsvoorzieningen (electriciteit, water, koeling, verwarming, etc …)
- IT infrastructuur : individueel telefoonnummer en telefoontoestel (exclusief telefoonkosten). Internet (draadloos, Proximus/Belgacom hotspot en Telenet Homespot aanwezig)
- Schoonmaak van uw kantoor
- Gebruik gemeenschappelijke ruimtes (lobby, keuken, sanitair, rooklokaal)
- Drank : koffie, thee, water, frisdrank
- Gebruik printer/copier (200 tiks/maand)
- Meertalige telefoononthaal (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
- Postbehandeling (inkomende en uitgaande)
- Pakjesbehandeling
- Klantenonthaal
- Gemeenschappelijke kosten
- Tweemaal gebruik vergaderzaal naar keuze
- Parking
- Onroerende voorheffing
Overeenkomsten:
- Minimumduur : 3 maanden nadien maandelijks opzegbaar
- 3 maanden borgstelling
- Prijzen exclusief BTW