+32 (0)3 820 72 82       info@benbc.be

Kantoren

Virtuele kantoren

U bent op zoek naar een domicilieadres voor de plaatsing van de maatschappelijke zetel van uw bedrijf? Prijs : 230 €/maand (exclusief BTW)

  • Gebruik van ons adres voor vestiging maatschappelijke zetel van uw bedrijf
  • Meertalige telefoonpermanentie (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
  • Postbehandeling (uw post wordt doorgestuurd naar het gewenste adres)
  • Werkplek voor incidentele bezoeken
  • Afsluitbare ladenblok
  • Overeenkomst: minimumperiode 3 maanden nadien maandelijks opzegbaar
  • Borgstelling: 5 maanden

Flexoffice kantoren

kantoor U zoekt een rustige werkplek voor enkele uren of dagen? U wenst klanten te ontvangen in een professionele omgeving? Flexoffice systeem : 260 €/maand (exclusief BTW)

  • Gemeubeld kantoor ingericht met 1 werkplek of vergaderzaal : 4 halve dagen/week
  • Wireless internetverbinding
  • Postbehandeling
  • Meertalige telefoonpermanentie (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
  • Klantenonthaal
  • 3 maanden borg
  • Contracten na minimumduur van 3 maanden maandelijks opzegbaar.

Indien u fulltime gebruik wenst te maken van een flexplek (ingericht kantoor) bieden wij u deze aan voor de prijs van 360 €/maand (exclusief BTW)

Vaste kantoren

kantoor2 Benelux Businesscenter NV biedt u een compleet dienstenpakket aan bij het gebruik van een kantoor. U kunt bij ons terecht voor volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m². De prijs wordt bepaald naargelang de ruimte die u kiest . Wij maken u graag een offerte op maat.   Inbegrepen in de prijs:

  • Vestiging maatschappelijke zetel van uw bedrijf
  • Volledig bemeubeld kantoor (wij bemeubelen deze zoals u wenst)
  • Nutsvoorzieningen (electriciteit, water, koeling, verwarming, etc …)
  • IT infrastructuur : individueel telefoonnummer en telefoontoestel (exclusief telefoonkosten). Internet (draadloos, Proximus/Belgacom hotspot en Telenet Homespot aanwezig)
  • Schoonmaak van uw kantoor
  • Gebruik gemeenschappelijke ruimtes (lobby, keuken, sanitair, rooklokaal)
  • Drank : koffie, thee, water, frisdrank
  • Gebruik printer/copier (200 tiks/maand)
  • Meertalige telefoononthaal (mogelijkheid door te verbinden, boodschap te noteren, doorgeven via mail/fax/telefoon)
  • Postbehandeling (inkomende en uitgaande)
  • Pakjesbehandeling
  • Klantenonthaal
  • Gemeenschappelijke kosten
  • Tweemaal gebruik vergaderzaal naar keuze
  • Parking
  • Onroerende voorheffing

Overeenkomsten:

  • Minimumduur : 3 maanden nadien maandelijks opzegbaar
  • 3 maanden borgstelling
  • Prijzen exclusief BTW